O.P.I Katy Perry Collection



Jag hoppas att ni inte missat Katy Perrys samarbete med O.P.I. Denna kollektion av nagellack kom ut redan i slutet av januari och finns ute i affärer som kicks och åhléns. Det finns ett minikit med de fyra nagellacken att köpa på Asos för de som är intresserade av att äga allihopa i miniformat.


Jag har själv varit sugen på de småttingarna men jag valde att inhandla Teenage Dream i vanlig storlek istället, det är en väldigt transparent rosa färg så man måste lacka flera lager. Den är en favorit!

Jag har varit sugen att testa på det krackerlande lacket också som heter Black Shatter. Den följer inte med i minikitet men kan köpas separat i butikerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0