Välkommen till en ny blogg om underbara Katy Perry! ♥

Jag har länge letat efter en svensk blogg tillägnad Katy Perry men har aldrig hittad någon, men det är inte enbart därför jag är här =) ..Jag ville först och främst skapa någonting för alla katy fans i sverige, besatt,kär eller bara ett fan ;) ni är alla lika välkomna hit! Jag har inte riktigt än bestämt mig för hur bloggen kommer att se ut och jag är inte direkt expert på allt som har med att bygga upp en sida att göra, så om det är någon som råkar titta förbi och förstår sig lite bättre på sånt så skicka gärna iväg ett mail till [email protected] om du vill hjälpa till! Jag är villig att betala såklart =)!


Här kommer en bild på Katy från Peoples Choice Awards så länge

Källa: http://justjared.buzznet.com/photo-gallery/2508545/katy-perry-pcas-06/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0