Katy Perry nominerad till två Brit awards



Med knappt en månad kvar tills årets Brit awards äger rum har nu nomineringarna för årets gala kommit och Katy perry är nominerad i två kategorier. Robyn är också nominerad i en av kategorierna ser jag! Jag ska deffinitivt rösta på söta Katy, vill så gärna att hon ska vinna! Gå in och registrera dig och rösta här!

International Female Solo Artist

* Alicia Keys
* Katy Perry
* Kylie Minogue
* Rihanna
* Robyn


International Album

* Arcade Fire – The Suburbs
* Cee Lo Green – The Lady Killer
* Eminem – Recovery
* Katy Perry – Teenage Dream
* Kings Of Leon – Come Around Sundown

 

Jag vet inte om vi i sverige kan se galan, men jag ska ta reda på detta och kommer då posta länken här, annars tror jag att galan kommer att finnas för nedladdning någonstans.

 

Galan sänds live från The 02 i London den 15 februari på brittiska kanalen ITV1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0